Palm Springs 18 sep

18 september 2017 - Needles, California, Verenigde Staten

Vanochtend al vroeg wakker 06.00 uur , krijg je ervan als vroeg naar bed gaat .
Lekker rustig aan gedaan en een heerlijk ontbijt gehad
Op naar Alamo om onze auto op te halen
Smookie kan niet wachten totdat hij in zijn Dodge kan rijden, maar helaas die was al weg
je kon kiezen tussen nissan en nissan, zwaar teleurgestelde Smookie , maar toch nog een beetje geluk kwam net een chervrolet aan rijden en deze mochten wij dan meenemen 🚘

Op naar Palm Springs zo'n 200 km rijden dat valt wel mee, maar voordat je uit de drukke stad van LA bent...
Waaauw wat is het mooi hier al die palmbomen wat gaaf zeg.
Aangekomen in motel en snel inchecken en omkleden wat het is verry hot today 93 F geeft het aan in de auto ( 36gr ) op pad naar thousand Palm Canyon
Wat indrukwekkend, Palm bomen en mega groot.
Maar kwamen ook een bord tegen oppassen voor slangen, daar heb ik het toch niet zo op
dus toch wel met een beetje angst daar rondgelopen
Om 17.00 uur terug naar een lekker duik in het zwembad en straks lekker ergens in de Stad uit eten.

1. Annemarie eikenaar:
    Lieve Frans en Riët,

Geweldig dat jullie goed zijn aangekomen in America!
    Al tussen de drugsbendes gezeten lees ik........ 😬😁
    Maar Smookie toch nog een beetje geluk met zien Chevy (hahaha). In een Nissan kan hij altijd nog rijden 😜
    Het is bij jullie toch zéker 20 graden warmer dan hier (aankomend weekend weer 20 gr. verwacht 😝).
    Superleuk om jullie op deze manier te kunnen volgen!!! 👍🏼
    Maak er een onvergetelijke vakantie samen en ben heel benieuwd wat jullie allemaal nog meer gaan beleven!

Jullie droom is nu werkelijkheud dus geniet met volle teugen en van elkaar! 😉
    Tot een volgende keer, heel veel liefs en een dikke kus 💋
    Anco & Annemarie
  2. Irma, Eddy en Lilian:
    Lieve Frans en Riët,

Wat ontzettend fijn dat jullie goed aangekomen zijn en zo lekker verwend zijn door de KLM (vaak aan jullie gedacht). En het blijft goed uitkijken voor jullie dus: druk verkeer, drugsbendes, slangen en wat al niet meer! En wat een geweldig gave foto's zeg. Wat zullen jullie daar genieten en wat is dit jullie gegund. Fantastisch, om zo iets van jullie in Amerika te kunnen volgen.

Heel veel liefs en een dikke smakkerd van ons,
    Eddy, Irma & Lilian

P.S. en geweldig bedankt voor jullie lieve kaartje. Jullie denken toch ook aan alles hè !
  3. Arwin en Marian:
    Hello neighbours,

Eindelijk is jullie droomreis begonnen!!
    Wat leuk dat we jullie kunnen volgen......

Have fun!
  4. Elly en Gert:
    20 september 2017
    He ...Vriends,
    Jullie droomreis is begonnen en heerlijk genieten van Amerika en natuurlijk elkaar. Gave foto's van LA richting Palm Springs.... echt super.
    Wij kijken uit naar het volgende reisverslag!!
    Liefs xxx Gert en Elly