Los Angels 6 en 7 okt

6 oktober 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Gisteren geen verhaal en maar een paar foto's (Schrijfster en fotografe was ziek, zwak en misselijk )

Gistermorgen om 8.30 vertrokken,

Ik stond al op met hoofdpijn en Frans heeft al een paar dagen last van zijn schouder ( verrekt denk ie door constant met die koffers te tillen )

Was een lange rit 360 km rijden, ff gestopt in Santa Barbera ( sjieke stad ) Toen op naar LA maar  sja voordat je op de plek bent, ik zei tegen Frans we gaan iets een omweg maken, gaan we eerst de Hollywood, maar pfff, wat een drukte en files , zelfs op de grote weg ( 4 baans ) en je moet ogenvoor,achter,link en rechts hebben sjongge sjongge wat een wegpiraten, en daar werd mijn koppijn er niet beter op, het was heftig aanwezig  dus nog maar paracetamol met tramadol Heel even gestopt bij Hollywood maar het was op de weg zo ontzettend druk, en mijn koppijn dat we direct naar het hotel zijn gereden, direct bedoel ik in dit geval 25 km 1,5 uur pffff

Eindelijk aangekomen, en zouden een klein stukkie lopen, ik was ergg moe en was misselijk en Frans had ook last van zijn schouder , besloten om bij het zwembad te gaan liggen, savonds , wilde ik ook geen eten was erg misselijk en nog steeds hoofdpijn, Frans heeft eten gehaald en ik heb alleen maar op bed gelegen , om half 9 ben ik gaan slapen, vannacht er een paar keer eruit, slecht, slecht voelde ik mij.Vanmorgen was eigenlijk de bedoeling dat we naar Hollywood gingen maar ik was nog zo slecht😞 ergg moe en misselijk Frans wilde het liefst naar het strand ( zaten er 5 km er vanaf ) Het allerliefst was ik in bed gebleven maar voor Smookie vond ik dat niet zo leuk, ik ben maar meegegegaan naar strand want daar kan ik ook  mooi liggen.                         Toen we bij de auto kwamen ( stond verderop bij een parkeerplaats ' anders moeten we het bij het hotel parkeren en dat kosten € 80 voor 2 dagen )  Hadden we een parkeerbon grrrrrrrrr ( blijkt dat je snachts daar niet mocht parkeren ). ..$ 58  shit..

Om 9.30 zaten we al op het strand, prachtige strand en mooie golven en gelukkig om 13.00 trok mijn misselijkheid en vermoeidheid weg. was was ik weer blij  ik dacht nog ok zie helemaal niets van Los angels , maar gelukkig s'middags naar Hollywood blvd gereden en op de beroemde Fame of welk geweest , erg leuk om daar rond te sjouwen , om 17.00 op het laast besloten wat we toch nog een rit binnen doen met een klein ( open ) busje ( was de laaste rit en was voor het helf vh geld ) erg leuk , zaten maar met z'n 4tjes erin , langs de mooiste plekken en gigantische woningen gezien van beroemd heden ( wat een optrekjes  zeg en dat betaal je ook niet met 50 miljoen .

Om 21.00 waren we weer bij het Hotel en ben blij dat ik weer beter ben ,Frans heeft nog wel last maar is te doen Alle beide hebben dan toch een hele leuke dag gehad.

Morgen mid nemen we afscheid van Amerika,

1. Arwin en Marian:
    8 oktober 2017
    Een hele goede terugreis wensen we jullie toe! We hebben genoten van jullie reisverslagen. Jullie kunnen terug kijken op een onvergetelijke vakantie!
    Tot gauw.
    Buurtjes 22
  2. Smokies Dalfsen:
    8 oktober 2017
    Goeie terugreis en voor straks welkom thuis. Met alle verhalen en foto's kunnen jullie nog lang nagenieten van deze mooie reis. Ennuh.... Volgend jaar weer?
  3. Elly en Gert:
    Hè Jet en Frans,
    Het avontuur zit er bijna op.. en jullie nemen vele geweldige herinneringen mee. Bedankt voor het mee reizen ....
    Goede terugreis samen !!! En tot gauw. Big Hug van ons 😍
  4. Tonny pereboom:
    8 oktober 2017
    wat een mooie vakantie hebben jullie gehad ,we hebben genoten van jullie avonturen .
    een fijne terug reis en tot gauw
  5. Margot spoolder:
    8 oktober 2017
    lieve rièt en frans,wat heb ik genoten van jullie avontuur,moet je nagaan ben ik er zelf niet eens geweest,hoe moet dat toch voor jullie zijn.
    een grandioos avontuur met zijn tweeen.
    koester straks de herrineringen,want die pakken ze jullie niet meer af.
    goede vlucht terug,en back to reality.
    liefs de spooldertjes
  6. Annemarie eikenaar:
    8 oktober 2017
    Lieve Smookie en Jet.....jullie 3 weken America zitten er weer op maar kunnen terugkijken op een geweldig mooie vakantie!! Morgen komen jullie weer terug in de realiteit 😁 en begint jullie "normale" leven weer....ff wennen maar ook weer goed!
    Een goede en veilge terugreis toegewenst ✈️
    Dikke kussss, Anco & Annemarie 💋
  7. Irma, Eddy en Lilian:
    8 oktober 2017
    Lieve Frans en Riët, wat een geweldige reis hebben julie gemaakt en wat hebben wij genoten om hier ook deelgenoot van te zijn. Fantastische reisverhalen met super foto's. Echt top. We wensen jullie een goede terugreis ✈ Dikke kus👄👄👄en tot binnenkort. Liefs van de Smeenkies
  8. Frans en Riët:
    9 oktober 2017
    Thnx😘 , 3 weken lijkt heel wat, maar het is zo weer voorbij , geen dag hetzelfde, geen dag verveeld.
    Twas allemaal SUPER GAAF 🇺🇸