San Luis Obispo 5 okt

5 oktober 2017 - San Luis Obispo, California, Verenigde Staten

Om 8.30 zaten we in de auto om naar het volgende punt te rijden
San Luis Obispo ( ongeveer 225 km )
Helaas konden we een heel groot gedeelte niet langs de kust rijden ivm weggevallen bruggen en wegen.
Het begin stuk was ook saai, maar later de bergen in en richting de kust, prachtig weer ..
wat mooi natuur weer.
Onderweg kwamen we weer veel akkerbouw tegen en de Mexicanen en de Akkerboeren waren weer volop aan het werk.
Je zag weer veel wijngaarden...ennnn... zelfs een groot gebied met Ja-knikkers, zal  hier mss ook wel
olie in de grond zitten ?
We zijn gestopt in het plaatsje Morro Bay, aan de Pacific Oceaan Californië, een prachtig plaatsje dat ook erg populair is bij de surfers.
Was genieten om hier rond te struinen , lekker zonnetje maar aan het strand wel een fris windje
en ook hier waren weer zeehonden te zien.
We moesten nog zo'n 23 km rijden voordat we bij onze motel in San Luis Obispo arriveerden.
En daar in de buurt was een park met een meer , blijk later wel een heel bijzonder park....
Heel veel mannen met pick-up , en niet om een hond uit te laten.. of ja toch wel maar dan een ander soort hondje uitlaten haha, wij zijn ook niet lang gebleven ... snel maar naar het centrum
en daar was savonds een lokale markt , erg leuk en gezellig , ontzettend veel BBQ met dikke hompen vlees erop. In Nederland staan mensen vaak in de rij voor een biertje met evenementen
hier staan ze in de rij voor een maïskolf haha.
Ook de lokale dansschool verzorgde voor optredens en vooral die kleine ukkies (was hun eerste performance ) was grappig om te zien.
We hebben hier ergens op een terras ook super lekker gegeten .
Dat was de dag weer, nog een paar dagen ...en dan zit het er al weer op, ons grote avontuur
Morgen naar onze laatste bestemming Los Angels, kiekn wat det brengt  en de weersvoorspelling lijkt super mooi☀️ komend weekend zo ongeveer 28 gr , sjonge sjonge wat zijn wij toch geluk vogels😃😃

1. Soot. Veldkampies:
    6 oktober 2017
    Jet...ie bint oe beroep mis gelopen....Studio Jet fotografie !!! Kunt der altijd alsnog mee beginnen. Wens jullie nog een super mooie tijd in LA en blief uut de buurt van Compton !! straatbendes...haha of juist niet aj vertier zoekt .....