Joshua Tree nationaal park en Needles 19 sep

19 september 2017 - Joshua Tree National Park, California, Verenigde Staten

Vanmorgen al om 07.30 vertrokken, een hele reis voor de boeg
Eerst naar Nationaal park Joshua Tree , daar wil ik toch zo ontzettend graag naar toe, heeft ook te maken met U2 . Wat een mooi park zeg en wat groot wat een natuur waauw wij kijken onze ogen uit . Die cactussen en de Joshua tree's waauw wat vet gaaf!
Vanuit het park op naar Needles z'n 230 km rijden.  Het is net alsof je in een film zit die uitgestrekte vlaktes en 1 rechte weg zo herkenbaar wat je zo vaak op tv ziet  en af en toe zie je een woning op de vlakte , nou ja woning .. oude bende net zoals in de film wel bijzonder om te zien hoe sommige mensen een verschrikkelijk bende om het huis hebben.
en ja hoor ook de politie houden auto's aan die te hard rijden.
Onderweg kwamen we zoutvlaktestegen, appart om te zien en natuurlijk moeten we er even erop staan, helaas stond ik net aan de verkeerde kant en liep op drijfzand ik zakte zo weg , snel eruit pff ( had het bordje niet gezien )
Gelukkig water bij ons en mijn voeten en slippers afspoelen.
En zomaar op eens komen we op de bekende historische Route 66, even aanwippen bij zon typisch oud tankstation met café , leuk hoor !
Uiteindelijk komen we dan aan in Needles , inchecken en dan direct zwembad in , het is vandaag 38 gr Needles is een klein dorpje waar vroeger veel te doen was hier loopt ook de Route 66 dwars doorheen , helaas nu niet veel te bleven, de mooie tentjes van vroeger staan er verlaten bij , weinig eetgelegen hier, maar wel een McDonalds
Weer op tijd naar bed , beide moe van de reis en alle mooie indrukken , wat een mooie dag.

1. Bert en Marian:
    21 september 2017
    Hallo buurtjes super om over de Route 66 te rijden en wat zien jullie veel in een dag. Prachtige foto's👍Op naar de volgende belevenis. We zijn benieuwd
  2. Margot spoolder:
    22 september 2017
    ook dit is weer zo gaaf,eigenlijk is alles mooi.
    of je nu onder de palmbomen staat,de grand canyon,de zoutvlaktes of de joshua tree park,
    dit moet je toch een keer in je leven mee maken.
    maar ook komen er dingen voorbij waar de klok heeft stilgestaan,bijzonder.
    wat belooft het allemaal wel niet,je bent er nog maar een paar dagen.
    kortom dit word jullie reis van je leven.
    gaaf man.
    geniet ze,liefs de spooldertjes