San Francisco 3 okt

3 oktober 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

De 3e en tevens de laaste dag in San Francisco en het zonnetje schijnt  weer lekker.
We gaan weer richting Fischerman's Wharf zo' n kleine 4 km lopen.
onderweg gaan we nog even naar Lombard street ( moet je maar googelen is heel bekend )
daarna besluiten we om een bustoer te doen, lekker toeristisch haha, maar dan zie je wel wat meer vd de stad.
We komen ook in de bijzondere wijk Haight Ashbury en stappen daar uit de bus om hier een poos rond te wandelen , geweldig om daar rond te neuzen Haight Ashbury  is bekend om De Hippy buurt, locatie van de Summer of love 1967 ( wat een mooi jaartal hihi )  er loopt daar van alles rond, er word ook overal flink geblowd en veel winkels met 2e hands kleding ( bijzondere kleding maar flink aan de prijs )
Geweldig zeg en die huizen daar in de buurt ,wat vind ik die ontzettend mooi .
We stappen weer op een bus om de route weer verder te volgen, komen we weer over de Golden gate bridge haha, maar die wind op de brug ...brr zit je in zo'n open dubbeldekker .
Hier konden we elkaar niet kwijt raken hahaha.

Uiteindelijk eerder van de route afgegaan en op een corner buiten gezeten bij een kroeg
Daar zie je heel veel kroegen op een hoek vd straat ( als je buiten je biertje wilt drinken, dan wordt het in een plastic beker gegoten en je mag alleen een sigaretje roken als niemand op
het ( ieniemini ) terrasje bezwaar heeft.

Vanavond ook weer lekker ergens gegeten en dat was dan San Francisco , mooie bijzondere mooie stad maar 3 dagen vinden wij ook meer dan genoeg met al die drukte om ons heen.
Weer goed genoten , morgen gaan we naar de kust en overnachten we in Monterey

Gisteravond hadden we samen nog over Las Vegas, we hebben op internet nog beelden gezien , vinden dit best wel heftig , je kunt niet altijd overal bij stil staan, maar beseffen eigenlijk wel dat we geluk hebben gehad, we hebben daar ook gelopen en ons hotel was daar ook vlak in de buurt, dat dan zo'n gestoorde maniak zomaar in het wilde weg onschuldige mensen dood schiet,  is diep, diep triest !

Zijn super blij dat wij wel goede herinnering  aan Las Vegas hebben over gehouden 😀😀

Oja de straat Eddy heeft ons altijd weer mooi bij het hotel gebracht , die hielden we altijd in de gaten, was makkelijk om te onthouden  👍🏻
@ Eddy Smeek, je bent eindelijk beroemd want er is een straat in San Francisco naar je genoemd , komt natuurlijk door je zangtalenten haha

1. Margot spoolder:
    4 oktober 2017
    potverdikkie,wat een huizen zeg,met jacuzi op dak,lijkt het wel.
    dat hebben we nu nog net niet.
    wat appart allemaal.
    ook wel een straat bij zitten wat je wel eens in films ziet van een postbode jongen op de fiets,die dan overal de kranten in de tuin gooit.
    grappig hoor.het het graffiti op de muren,echt een staaltje kunstwerk.je geeft ons wel een mooi kijkje zo van de big amerika.
    ook het love tourbusje uit de hippie tijd,kun je toch wel de hele dag in zitten.
    wederom super fotos deerne.
    mooi vastgelegd.
    ik hoef niet meer te zeggen van, ga lekker genieten,bewijs is er in overvloed.
    pas goed op elkaere en verlies elkaar niet uit het oog.
    liefs van de spooldertjes
  2. Elly en Gert:
    4 oktober 2017
    Wauw... wat een verhalen en nieuwe indrukken elke dag. Geweldig om te volgen en mee te reizen👍. Super mooie fotos en natuurlijk Frans met een ijsje.. Haha. Valt mij mee dat hij geen emmer vol heeft besteld😜. ... Lieve groet uut Roalte, Gert en Elly
  3. Frans en Riët:
    5 oktober 2017
    Thx Gert en Elly !
    hahah een emmer vol met ijs Smookie en ijs , het is wat , maar die ijsjes die hij eet zijn enorm , en heeft heeft ook een keer diarree van opgelopen sinds dien is ie wat voorzichtiger ( hij haalt de schade thuus wel weer in 😜🍦🍦)