Monterey 4 okt

4 oktober 2017 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vanmorgen San Francisco achter ons gelaten,
Gelukkig zaten onze spullen nog in de kofferbak ( die wilde al een paar dagen niet op slot kwamen wij in San Francisco achter, waar ze ons al waarschuwen voor auto inbrekers
Lekker dan, de meeste belangrijker spullen wel in de hotel kamer gezet
maar goed het was er nog 😃
Op naar een kustplaats Monterey.
Het is ongeveer 200 km rijden en we zaten al mooi op tijd in de auto 7.45
maar jeemig wat een drukte op de weg pfff constant langzaam rijende file zelfs toen we San Francisco al lang uit waren, uiteindelijk hebben we een andere route genomen
en dat schoot wel beter op, en had je ook wat beter uitzicht
onderweg zagen we veel velden met kool en dergelijke, oogsten werd met de hand gedaan door Mexicanen .
Al met al hebben we wel 4 uur over de trip gedaan.

Monterey is meer een plaatsje waar veel elite komt, hebben wij het idee
ivm met vele mogelijkheden voor golfen en zeilen, er lopen hier flink wat kakkers rond
( niks veur ons ) aan de haven zie je veel bewoners die aan het vissen zijn.
Als je vraagt hebben jullie een mooie bijzondere dag gehad vandaag, moeten wij
voor het eerst zeggen: mmmmoah.....
We hebben er een lekker relaxed dagje van gemaakt ff op stand gelegen en ff in het dorp rond gesjowt maar kregen daar snel genoeg van al die kakkers haha
Een paar winkels gezien en die waren ook nogeens extreem duur ook nagenoeg geen terrasjes .
Maar we hebben wel weer bijzondere dieren gespot.
Zeeleeuwen en pelicanen, dat was gaaf om te zien en mogen weer niet klagen ... weeer zonneschijn ☀️☀️ Tot nu toe geen spatje regen gehad , das wel heel fijn 😀
Morgen gaan we naar San Luis Osbispo , de bedoeling is langs de kust maar door hevige regenval en aardverschuivingen is in het begin van dit jaar enkele bruggen weggeslagen
en zullen een stuk moeten omrijden, we zien wel ....