Page en Antelope Canyon 22 sep

22 september 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Op naar Page vandaag 200 km rijden onderweg weer prachtige vieuws
Wat vind ik Amerika een mooi land en elke staat heeft wat bijzonders
Nu ook Arizona wat een mooi landschap
Prachtige rode grote rotsbergen , wij kijken onze ogen weer uit.
Ik kan mooi van mij af kijken , Smookie is genoodzaakt om te rijden want ze hebben geen rekening gehouden met kleine ukkies zoals ik ,de stoel kan niet ver genoeg naar voren , kan net met de voeten op het pendaal komen en als ik de armen helemaal gestrekt houdt dan kan ik bij het stuur, rijden wordt niet wat voor mij deze vakantie ...helaas voor Smookie
Om 11.45 Aangekomen bij ons Motel en gelukkig kunnen we direct inchecken, ziet er perfect uit allemaal (gelukkig ) blijven hier ook 2 nachten.

Vanmiddag naar Antelope Canyon geweest , waaaauw en nog eens waaauw was daar ontzettend druk en je kon niet anders dan met een gids erin ongeveer uurtje wachten voordat we naar de kloof binnen konden erg smal soms moest je klimmen en soms weer afdalen maar wat bijzonder , die kleuren ... schitterend.
Weer een mooie dag vol beleving sjonge sjonge wat een weelde haha
Wij hadden ook geluk met de gids ( een indiaan ) die heeft mijn camera goed ingesteld gaat om de iso waarde ook de Iphone zodat je mooie foto's kunt maken en hij heeft ons ook op de foto gezet. Opvallend vind ik in deze staat Arizona heel veel mensen die hier werken indianen bloed hebben .
Zaterdag ook een mooi progamma , Horseshoe Bend en Lake Powell naar de Glen Canyon dam .
Liefs van Smookie en Riët

1. Irma, Eddy en Lilian:
    23 september 2017
    Lieve Frans en Riët, wat een prachtige foto's. Wat een belevenis of niet ? Wat ontzettend gaaf dat wij dit samen met jullie op deze manier toch ook een beetje mee mogen maken.
    Heel veel liefs en een dikke kus van ons, Eddy, Irma en Lilian
  2. Bert en Marian:
    23 september 2017
    Super reis en super foto's Frans en Riët. Je kunt wel zien dat me naar de foto cursus bent geweest Riët😀👍
  3. Karin:
    23 september 2017
    Super mooie foto's van een bijzondere reis,
    Wij genieten met jullie mee.
  4. Annemarie eikenaar:
    23 september 2017
    Wat een supergave foto's zeg!
    Volop genieten samen 😜
    Leuk om mee te kijken met jullie geweldig mooie reis door het BIG AMERICA 👍🏼
    Liefs uut Wythmen 💋
  5. Elly en Gert:
    23 september 2017
    Alweer wauwwwww.......... super mooie fotos !! Wat een mooie natuur en gloof 👍. Ik mis fotos van de indiaan 😜😜.
    Vulle schik samen. Dikke Knuffel 💋 uut Raolte
  6. Frans en Riët:
    24 september 2017
    Thanx allemaal 😘
    Haha Elly, er lopen hier zat indianen ,maar die lopen gewoon in een spijker broek met gympies aan , zal voor jou ff een klukluk indiaan opsporen met een verentooi 😜