Grand Canyon 21 sep

21 september 2017 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

We hebben best wat motels gezien in ons leven, maar zo'n stink motel als deze in Flagstaff hebben we nog niet eerder meegemaakt , bah ! wat goor , was een rokers hol geweest , volgens mij in geen 50 jaar gelucht en zeer gedateerd 😒 We stellen geen hoge eisen maar dit is wel wat we nooit meer willen 😝Doet mij gelijk denken aan een hotel in Canada , daar weten Gert en Elly ook alles van haha.Helaas verblijven we er 2 nachten , ga lekker sprayen met parfum .En een luxe ontbijt zal ik je vertellen het kon niet op Alleen brood met boter en jam. Koffieautomaat was stuk , ook geen warm water laat staan koud water Maar goed we laten ons daardoor de dag absoluut niet verpesten er zijn ergere dingen toch ? !Op naar Grand Canyon !! Woaaauw , woaaauw  en nog eens woaaauw.                   Wat ontzettend mooi zeg en zooo enorm groot, dit moet je gewoon met je eigen ogen gezien hebben , dan pas kun je het begrijpendat dit iets wonderbaarlijks is.Een aantal uren daar geweest en wat hebben wij hier met volle teugen van genoten . Was schitterend weer alleen veel wind daarom bleven vandaag de helicopters aan de grond. Weer terug naar Flagstaff z'n 150 km kwamen wij een ontzettend gave winkel tegen en hele mooie dingen gescoord oooh de dag kan niet meer stuk en savonds lekker gegegeten in een super gaaf restaurant lag aan de Route 66 in Flagstaff .Wat een droomreis is dit, vinden het nu al geslaagd 👍🏻😃Groetjes van 2 zeer gelukkige mensen 😃
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bert en Marian:
    22 september 2017
    Jeetje Riët en Frans wat ontzettend balen van dat hotel en dan ook nog 2 nachten😁Gelukkig dat de reis zo veel goed maakt overdag. Wat een super foto's. Je kunt daarop al zien dat jullie volop genieten. Lieve groet Bert en Marian
  2. Margot spoolder:
    22 september 2017
    gossie zeg,dat was even een tegenvaller dus om te overnachten in flagstaff.
    gatsiedaremie je zult haast niet je bed in durfen te stappen,maar ja je moet.
    dan maar een bus deo er op los spuiten.

ik vind het zo leuk om te lezen hoe jullie samen genieten,en zo ziels gelukkig bent,met alles wat je daar beleeft.
    al die fotos die je hebt geschoten is toch echt amerika,ook wat je wel eens in de films ziet, dat moet toch ook gaaf zijn.
    en wat een verschillende trips maken jullie.
    zo sta je onder allemaal palmbomen ,ik weet niet hoe groot,en zo sta je op de grand canyon,inmens ver te kijken.
    daar raak je toch niet over uitgepraat.
    nou ik ben weer helemaal up to date,
    blijf mooie fotos schieten.
    en we blijven jullie uiteraard volgen.
    pas goed op elkaere,liefs de spooldertjes
  3. Esther:
    22 september 2017
    super leuk om te lezen en mee te mogen beleven! wat een mooie tijd hebben jullie daar zeg! gaaf ook al die foto's. heel veel plezier nog, liefs Charles en Esther
  4. Arwin en Marian:
    22 september 2017
    Wat een fantastische foto's!!
    We zien jullie genieten.......
    Groeten vanaf Route 22
  5. Frans en Riët:
    23 september 2017
    Dank voor jullie leuke reactie's ook erg leuk om te lezen.
    Ik ben niet zo goed in verhalen te schrijven
    maar vind het wel leuk zo om te doen ff een kort verslagje en tevens een mooi dagboek om bij te houden , foto's er op plaatsen duurt wel een eeuwigheid , geduld is een schone zaak haha ( heb ik niet altied )
    Liefs van Smookie and me

Da