Flagstaff 20 sep

20 september 2017 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Het moet niet gekker worden , weer op tijd op pad 07.30 zitten we in de auto op weg naar Flagstaff zo'n 330 km Vanavond zullen wij Jamie ons nicht(je) daar ontmoeten
ze studeert daar aan de Universiteit.
Het is weer 1 rechte weg, wat uitgestrekte landschap echt enorm , en het landschap veranderd ook van droog en dor naar groene struiken en later bomen
Onderweg zagen we weer 2 politieauto's met zwaailichten ons voorbij gaan
verderop stonden ze aan de kant bij een vrachtwagen.
De Politie is streng in America hadden we gehoord, dus ik moet Smookie regelmatig terug fluiten om de snelheid ( de scheurmonster) Een klein poosje later gaat Smookie zo aan de kant vd weg stoppen , ik vraag. nog waarom ga je stoppen? blijkt er Politie met zwaailichten achter aan ons zit , De politie tikt tegen mijn raam en vraagt waar we vandaan komen We come from Holland Europe ..
Nu blijkt als er er politie aan de kant staat met zwaailampen moet je helemaal links rijden, de rechterrijstrook mag je dan niet op rijden , wisten wij veel , gelukkig liet hij het bij een waarschuwing ( komen ze helemaal met zwaailampen aan ons dat vertellen lijkt wel of we een crime hebben begaan ) .
Aangekomen in Flagstaff helaas konden we nog niet in ons Motel , dan maar op pad naar Sedona , waaaauw wat onzettend mooie weg er na toe ,we keken onze ogen uit wat een mooie giga rotspartijen en wat een leuk plaatsje . S'avonds Jamie ontmoet op de campers erg leuk om haar daar gezien te hebben met haar roommates en samen gezellig uit eten geweest in de stad was weer een super dag .
Morgen gaan we naar Grand Canyon erg veel zin in .

1. Elly en Gert:
    21 september 2017
    Wauw......mooie foto's hoor. Wat een belevenis en jullie zoeken de uitdagingen wel op:..... " Smookie and the bandit"..😬😀.
  2. Thea:
    21 september 2017
    Leuk allemaal!! En mooie foto's Bijf genieten!
  3. Karin:
    21 september 2017
    Geweldig om het allemaal te lezen en de foto's te bekijken. !!!!
  4. Frans en Riët:
    22 september 2017
    Thx allemaal voor de leuke reacties 😀😘
  5. Soot. Veldkampies:
    22 september 2017
    Oooh gaaaf he Riette....zo,n mooi land he... ie komt ogen te kort...en ook Jaimie zal zi ch prima vermaken daar...nou deerntie ...op naar de Grand Canyon....
  6. Frans en Riët:
    23 september 2017
    Dank voor jullie leuke reactie's ook erg leuk om te lezen. Ik ben niet zo goed in verhalen te schrijven maar vind het wel leuk zo om te doen ff een kort verslagje en tevens een mooi dagboek om bij te houden, de golden
    tip van Sonja 👍🏻 foto's er op plaatsen duurt wel een eeuwigheid…
    Nu snap heel goed dat de Veldkampies het zo geweldig hebben gehad , dit miet je gewoon een keer meemaken
    Lieve groet ,
    Smookie en Riët