Bryce Canyon 25 sep

25 september 2017 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Wat was het koud vannacht brr  -4 , das wel wennen, lijkt wel alsof we op wintersport gaan haha,

Dik ingepakt en om 09.00 uur vertrokken naar Nationaal park Bryce Canyon een route van 29 km lang

Elke vieuw point was schitterend en je kon ook mooi wandelen op paden, met een heerlijk zonnetje boven ons, sommige stukken wel eng zo kort  bij de afgrond maar wat hebben we weer genoten van het uitzicht en overal kwam je ook bijzondere mensen tegen.

Oja , Smookie heeft ook nog even achter tralies gezeten 😜

De foto's zeggen genoeg

Morgen gaan we weer verder reizen, op naar Zion ook weer een natuur park

1. Bert en Marian:
    26 september 2017
    Hallo vakantiegangers elke morgen genieten we bij het ontbijt van jullie nieuwe verhaal, geweldig👍En wat een super foto's
  2. Irma, Eddy en Lilian:
    26 september 2017
    Jeetje Frans en Riët, wat zien de foto's er fantastisch uit zeg. Wat zullen jullie genieten daar ! En wat geweldig dat wij hier ook deelgenoot van mogen zijn. Mooie scherpe foto's hoor, echt top!
  3. Esther:
    26 september 2017
    wat een mega groot land zeg! daar is ons kikkerlandje piepklein bij.
    prachtig al die foto's!
  4. Frans en Riët:
    26 september 2017
    Leuk te horen dat jullie genieten van onze verhalen en foto's , we kunnen het ook eigenlijk niet omschrijven hoe mooi het hier is , vinden het elke dag maar weer een kadootje , de vakantie is nu al geslaagd
    Wat een droomreis is dit .
    En vind wel handig om elke dag ff de dag bij te houden , je ziet zoveel , anders weet je een paar dagen later niet meer hoe en wat
    ( heeft ook met leeftijd te maken haha )
    en met deze blog kun je gelijk een album van aflaten drukken incl reis verhalen, super handig dus 😃
    Liefs Smookie and his banditos 😘
  5. Smokies Dalfsen:
    26 september 2017
    Machtig prachtig daar allemaal. Pa en ma ook diep onder de indruk. Groeten van hun en van Edith, Lennard, Manon en mij.
    Veel plezier nog!